Suzuki GSX-8TT M6






Noi
Pre-Order






Suzuki GSX-8TT M6
Livrare
Costul transportului variază în funcţie de greutatea şi dimensiunile produselor pe care le comandaţi. Este posibil ca valoarea transportului afişată la finalizarea comenzii să fie rectificată şi comunicată ulterior clientului.
- Stoc: Pre-Order
- Model: Motocicleta Suzuki GSX-8TT ABS M6
- SKU: GSX 800 TTRQ (8TT)
10.490€
Preț informativ în Lei (RON): 53.822 RON
Fără TVA: 8.815€
Descriere
Suzuki GSX‑8TT reprezinta varianta retro‑sport cu semicarenaj dedicata pasionatilor de motociclete cu spirit clasic dar dotari moderne. Propulsat de un motor paralel bicilindric de 776 cmc, DOHC, racire cu lichid si arbore cotit la 270°, GSX‑8TT dezvolta aproximativ 83 CP la 8.500 rpm si 78 Nm la 6.800 rpm, asigurand o livrare lina si puternica pe drum deschis sau viraje tehnice. Transmisia cu 6 trepte include sistem bidirectional quick‑shifter si ambreiaj assist‑slipper, iar alimentarea este asigurata de un rezervor de 16,5 litri. Caroseria lui GSX‑8TT se deosebeste prin semicarenaj frontal inspirat de motocicletele Suzuki de curse din anii ’70, incluzand un scut inferior si parbriz mic, oferind atat protectie aerodinamica, cat si un look autentic retro. Farul rotund LED este incadrat elegant, iar oglinzile bar‑end completează silueta aerisita si echilibrata. Cadrul tubular de otel, furca inversata KYB si amortizor spate cu link‑type sunt proiectate sa ofere o combinatie de dinamism si confort, iar franele Nissin cu etriere radiale pe discuri duble de 310 mm fata si 240 mm spate, cu ABS, asigura siguranta in orice conditii. Dotarile electronice fac parte din Suzuki Intelligent Ride System: ecran TFT color de 5 inch, moduri de condus multiple, control al tractiunii (3 trepte + off), ride‑by‑wire, quick‑shifter, easy‑start, low‑RPM assist si priza USB‑C. La acestea se adauga bateria lithium-ion HY battEliiy P‑series, compacta si fiabila. Cantarind 203 kg la gol si avand o inaltime a scaunului de aproximativ 810 mm, GSX‑8TT combina o pozitie de pilotaj sportiva cu o manevrabilitate usoara, potrivita pentru tururi lungi sau zi de zi.
Specificatii
Specificatii tehnice | |
Norma de poluare | Euro 5+ |
Motor | 2 cilindri paraleli, DOHC |
Racire | cu lichid |
Capacitate cilindrică | 776 cc |
Putere | 83 CP |
Cuplu | 78 Nm la 6800 rpm |
Cutie de viteze | 6 rapoarte mecanic |
Pornire | electrica |
Transmisie | pe lant (O-ring) |
Dimensiuni | 2115 x 775 x 1105 mm |
Înălțime șa | 810 mm |
Garda la sol | 145 mm |
Greutate | 203 kg |
Anvelope fata | 120/70ZR17M/C (58W), Dunlop Roadsport2-X tubeless |
Anvelope spate | 180/55ZR17M/C (73W) Dunlop Roadsport2-X tubeless |
Frana fata | 2 discuri de 310 mm, etriere Nissin cu 4 pistoane, ABS |
Frana spate | Disc, etrier Nissin cu un piston, ABS |
Suspensie față | Furca inversata KYB 41mm, cursa 130mm |
Suspensie spate | mono-shock KYB ajustabil, cursa 130mm |
Rezervor | 16,5 L |
An Model | 2026 |
Înmatriculabil | da |
Culori | negru (Glass Sparkle Black), verde (Pearl Matte Shadow Green) |
Alte detalii | motor dublu paralel DOHC de 776 cmc, sistem ABS, Suzuki Easy Start System, Bi-directional Quick Shift, Ride-by-Wire, Asistenta la turatii joase (Low RPM Assist), bord multi-functional cu afisaj LCD TFT color de 5 inch cu conectivitate smartphone, Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.), Iluminare cu LED, priza USB, parbriz scurt, scut inferior motor |