Suzuki GSX-S 1000 GX ABS Touring M4








La Reducere
-4 %
Pre-Order








Suzuki GSX-S 1000 GX ABS Touring M4
Livrare
Costul transportului variază în funcţie de greutatea şi dimensiunile produselor pe care le comandaţi. Este posibil ca valoarea transportului afişată la finalizarea comenzii să fie rectificată şi comunicată ulterior clientului.
- Stoc: Pre-Order
- Model: Motocicleta Suzuki GSX-S 1000 GX Touring ABS M4
- SKU: GSX-S 1000 XRRE (GX) TOUR
14.990€
Preț informativ: 76.456 RON
15.550€
Preț informativ: 79.313 RON
Fără TVA: 12.388€
Descriere
Suzuki intra in disputata categorie “sports adventure” cu modelul GSX-S1000GX. Acesta preia mare parte din tehnica de la GSX-S1000GT, sport tourer-ul cu motor de 999 cmc lansat in 2022. Ca si la GT, proaspatul GX se bazeaza pe renumitul motor cu patru cilindri in linie care indeplineste normele Euro5. in plus, GX este prima motocicleta oferita de Suzuki care vine echipata cu suspensii semi active, reglabile electronic. Sistemul, provenit de la Showa, poarta la firma din Hamamatsu denumirea de SAES (Suzuki Advanced Electronic Suspension) si se adapteaza instantaneu la conditiile de rulare. Jantele pe 17 inch sunt echipate cu anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2. Unitatea care masoara inertia maselor pe sase axe de la Bosch (IMU) lucreaza impreuna cu senzorii pentru viteza rotilor si cu SAES pentru filtrarea denivelarilor si pentru stabilitatea din timpul franarilor. Exista si un mod Auto, care seteaza incarcarea in functie de masa transportata. Setarile suspensiei se modifica si in functie de cele trei moduri de pilotaj. Modul A (Active) este cel mai agresiv, cu suspensiile cele mai rigide, modul B (Basic) este pentru majoritatea situatiilor, in timp ce modul C pune accent pe Confort. Exista si posibilitatea ca pilotul sa faca setarile individual, dupa dorinta. Suzuki denumeste GSX-S1000GX ca fiind un “luxury crossover”, un model la granita dintre un adventure si un sport tourer, care pune accent pe versatilitate si confort. E conceput sa ii satisfaca atat pe pilotii care vor sportivitate, cat si pe cei care vor sa parcurga distante lungi pe orice fel de sosele. Pachetul special Touring contine urmatoarele accesorii in valoare de 1000 Euro: Side Case set (95400-48850-000); Side case Adapter (93900-48810-000); Side case Bracket Set (93700-48811-000); Lock set (95700-48810-000); Side case garnish Set (95400-48820-000); Fuel Tank Protection Foil (99181-48K01-000); Fuel Tank Pad (99180-48K22-BLK)
Specificatii
Specificatii tehnice | |
Norma de poluare | Euro 5 |
Motor | 4 cilindri, 4 timpi, DOHC |
Racire | cu lichid |
Capacitate cilindrică | 999 cc |
Raport de compresie | 12.2:1 |
Putere | 152 CP |
Cuplu | 106 Nm la 9.250 rpm |
Cutie de viteze | 6 trepte |
Pornire | electrica |
Transmisie | pe lant |
Dimensiuni | 2150 x 925 x 1350 mm |
Înălțime șa | 845 mm |
Garda la sol | 140 mm |
Greutate | 232 kg |
Anvelope fata | 120/70ZR17M/C (58W), tubeless |
Anvelope spate | 190/50ZR17M/C (73W), tubeless |
Frana fata | 2 discuri, etriere Brembo cu 4 pistoane |
Frana spate | Disc |
Suspensie față | furca telescopica inversata Showa SFF-CA, amortizare pe ulei |
Suspensie spate | Amortizor central, arc elicoidal, amortizare pe ulei |
Rezervor | 19 L |
An Model | 2024 |
Înmatriculabil | da |
Culori | albastru, verde, negru |
Alte detalii | ABS, controlul tractiunii (Suzuki Traction Control System) cu 5 moduri de setari, Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS), Suzuki Easy Start System, etriere Brembo, bord multi-functional cu afisaj TFT de 6.5 inch, aplicatie SUZUKI mySPIN - conectivitate smartphone, 3 moduri diferite de putere (Activ, Basic, Comfort); Sistem Bi-directional Quick Shift, Sistem Ride-by-Wire, Asistenta la turatii joase (Low RPM Assist), Clutch Assist, Iluminare cu LED, anvelope radiale Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 |