Kawasaki Z7 Hybrid








Pre-Order








Kawasaki Z7 Hybrid
Livrare
Costul transportului variază în funcţie de greutatea şi dimensiunile produselor pe care le comandaţi. Este posibil ca valoarea transportului afişată la finalizarea comenzii să fie rectificată şi comunicată ulterior clientului.
- Stoc: Pre-Order
- Model: Motocicleta Kawasaki Z7 Hybrid Electric Vehicle
12.990€
Fără TVA: 10.916€
Descriere
Urmând după modelul Ninja 7 Hybrid de la Kawasaki, Z7 Hybrid ofera pilotilor o serie de noi experiente de condus: un pachet de dimensiuni medii cu accelerarea instantanee a unui model supersport de clasa 1.000cc (cu e-boost), economie de combustibil la egalitate cu cele din clasa se 250cc, si comutare cu buton de conducere sport. Cu trei moduri de condus diferite: SPORT-HYBRID, ECO-HYBRID si EV, fiecare oferind un caracter distinct de condus si numeroase functii inovatoare pe care sa le exploreze, Kawasaki Z7 Hybrid face parte cu adevărat dintr-o nouă eră în experiența de conducere. Spre deosebire de sistemele Mild Hybrid, sistemele Strong Hybrid combina un motor cu combustie interna (ICE) cu un motor electric pentru o putere mai mare si, datorita capacitatii mari a bateriei, pot functiona si numai cu electricitate. In schimb, motoarele electrice de pe sistemele mild hybrid sunt folosite doar pentru a asista ICE in timpul acceleratiei si nu pot fi folosite pentru a deplasa vehiculul numai cu energie electrica. Cu un motor de tractiune compact, montat in spatele bancului de cilindri ai motorului cu combustie interna Parallel Twin de 451 cm3, unitatea de putere Strong Hybrid este prima de acest fel intr-o motocicleta. Lucrand impreuna, ICE si motorul de tractiune se completeaza reciproc pentru un cuplu mediu puternic si o experienta de condus cu adevarat deosebita.
Specificatii
Specificatii tehnice | |
Baterie | Litiu-ion |
Motor | 451 cmc, DOHC, 8 valve, 4 cilindri |
Racire | cu lichid |
Raport de compresie | 11.7:1 |
Putere | 69 cp |
Cutie de viteze | 6 viteze |
Transmisie | pe lant |
Dimensiuni | 2.145 x 805 x 1.080 mm |
Înălțime șa | 795 mm |
Garda la sol | 130 mm |
Greutate | 225 kg |
Anvelope fata | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Anvelope spate | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
Frana fata | 2 discuri 300mm, etrier cu doua pistoane, ABS |
Frana spate | 1 disc 220 mm, etrier cu 2 pistoane, ABS |
Suspensie față | furca telescopica Ø 41 mm |
Suspensie spate | Uni-Trak, amortizor pe gaz, arc cu preîncărcare ajustabilă |
Rezervor | 14 litri |
An Model | 2024 |
Înmatriculabil | da |
Culori | argintiu/verde (Metallic Bright Silver / Metallic Matte Lime Green / Ebony), negru/gri (Metallic Matte Graphenesteel Gray / Ebony / Metallic Graphite Gray) |
Alte detalii | sistem Strong Hybrid, baterie litiu-ion, motor de tractiune electric, 3 moduri de condus: SPORTHYBRID, ECO-HYBRID si EV, motor cu combustie interna Parallel Twin 451cmc, cutie viteze cu 6 trepte controlata electronic. Functionare pe motor termic, electric sau combinatie dintre cele doua, functie E-bust, display TFT de 4,3 inch, conectiviate smartphone cu aplicatia Ridelogy, lumini LED, WALK Mode (cu mers inapoi), functie Idling Stop, cadru Trellis. |