CAN-AM OUTLANDER MAX 1000R DPS

CAN-AM OUTLANDER MAX 1000R DPS
Livrare
Costul transportului variază în funcţie de greutatea şi dimensiunile produselor pe care le comandaţi. Este posibil ca valoarea transportului afişată la finalizarea comenzii să fie rectificată şi comunicată ulterior clientului.
- Stoc: In Stoc
- Model: ATV CAN-AM OUTLANDER MAX 1000R DPS
- SKU: 4RSA
16.190€
Fără TVA: 13.605€
Descriere
Can-Am Outlander MAX 1000R DPS este un ATV puternic si manevrabil care se descurca exemplar in off-road si este potrivit atat pentru agrement cat si pentru rezolvarea diverselor sarcini utilitare. Spatarul, manerele de sustinere, impreuna cu spatiul pentru picioarele pasagerului sporesc considerabil confortul. Manevrabil si versatil, modelul vine echipat cu noul motor Rotax 999 cc V-twin ce dezvolta 101 CP, servodirectie dinamica (DPS), diferential fata cu blocare automata Visco-Lok† QE, anvelope de 26 inch cu jante de 14 inchi din aluminiu turnat, scut protectie integral, sistem de franare cu 4 discuri, display digital de 7.6 inch, compartiment telefon.
Specificatii
Specificatii tehnice | |
Motor | Rotax 999cc V-twin, DOHC |
Racire | cu lichid |
Capacitate cilindrică | 999 cc |
Putere | 101 CP |
Cutie de viteze | automata CVT, cu trepte L / H / N / R / P |
Pornire | electrica |
Transmisie | pe cardan |
Dimensiuni | 2408 x 1232 x 1432 mm |
Înălțime șa | 960 mm |
Garda la sol | 292 mm |
Greutate | 451 kg |
Anvelope fata | 26 x 8 x 14 |
Anvelope spate | 26 x 10 x 14 |
Frana fata | Doua discuri ventilate de 214 mm, cu etriere hidraulice cu doua pistoane |
Frana spate | Disc ventilat de 214 mm, cu etriere hidraulice cu doua pistoane |
Suspensie față | Brat arcuit dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, cursa 274mm, amortizoare tub dublu |
Suspensie spate | Brat arcuit dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, cursa 305mm, amortizoare tub dublu |
Rezervor | 19.5 L |
An Model | 2025 |
Înmatriculabil | nu |
Culori | gri (Granite Grey) |
Alte detalii | motor Rotax V-twin, ambreiaj pDrive, control inteligent al acceleratiei (iTC), injectie electronica combustibil (EFI), tractiune selectabila 2WD/4WD cu diferential fata autoblocabil Visco-Lok QE, moduri conducere Work, Standard, Sport, directie asistata electronic Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS), sistem franare cu 4 discuri, display digital 7.6 inch, faruri si stopuri LED, compartiment depozitare telefon, cheie electronica D.E.S.S., scut protectie integral, anvelope 26 inch cu jante aluminiu de 14 inch, spatiu depozitare frontal |