Can-Am Maverick Trail DPS 700 T

Pre-Order
Can-Am Maverick Trail DPS 700 T
Livrare
Costul transportului variază în funcţie de greutatea şi dimensiunile produselor pe care le comandaţi. Este posibil ca valoarea transportului afişată la finalizarea comenzii să fie rectificată şi comunicată ulterior clientului.
- Stoc: Pre-Order
- Model: SSV Can-Am Maverick Trail DPS 700 T
- SKU: 7HSE
18.690€
Fără TVA: 15.706€
Descriere
Noul Can-Am Maverick Trail DPS 700 T este un SSV sport cu o latime de 50 inch, cel mai agil si mai confortabil de pana acum, usor de manevrat pe drumurile off road si in zonele montane greu accesibile. Maverick Trail DPS 700 cu omologare T are o motorizare Rotax ACE, suspensii moderne, cutie viteze automata CVT cu frana de motor si protectie electronica a curelei, tractiune selectabila Turf Mode / 2WD / 4WD cu diferential fata ci sistem ABS. Acest model este inmatriculabil cu omologare de vehicul utilitar - T.
Specificatii
Specificatii tehnice | |
Motor | 700 Rotax ACE, un cilindru |
Racire | racire cu lichid, convertor catalic |
Capacitate cilindrică | 650 cc |
Putere | 52 CP |
Cutie de viteze | automata CVT, protectie electronica a curelei de transmisie, trepte L / H / N / R / P si frana de motor |
Pornire | electrica |
Transmisie | pe cardan |
Dimensiuni | 3005 x 1596 x 1753 mm |
Garda la sol | 254 mm |
Greutate | 576.5 kg |
Anvelope fata | 26 x 8 x 12 Carlisle ACT |
Anvelope spate | 26 x 9 x 12 Carlisle ACT |
Frana fata | Doua discuri ventilate de 220 mm, cu etriere hidraulice cu doua pistoane, sistem BTC (ABS + HHC + HDC) |
Frana spate | Doua discuri ventilate de 220 mm, cu etriere hidraulice cu doua pistoane, sistem BTC |
Suspensie față | Brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz tub dublu, cursa 254 mm |
Suspensie spate | TTA cu bara stabilizatoare, cursa de 267 mm, amortizoare pe gaz tub dublu |
Rezervor | 38 L |
An Model | 2025 |
Înmatriculabil | da |
Culori | negru (Triple Black) |
Alte detalii | Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 650 cc, Intelligent Throttle Control (iTC) cu injectie electronica combustibil (EFI), asistenta la coborare (Electronic Hill Descent Control), moduri SPORT / ECO, tractiune selectabila Turf Mode / 2WD / 4WD cu diferential fata Visco-Lok QE cu sistem ABS, Directie asistata electronic (DPS), display digital 7.6 inch cu tastatura, scut integral, bullbar fata, magneto 650W, capacitate cargo 136kg, aparatori noroi, carlig remorca, priza DC 10-A, stopuri LED, oglinzi, claxon, lumini semnalizare si pozitie |